Orice reclamă la servicii turistice din vreo țară – din Cuba până în Kazahstan – se axează pe principiul „hai la noi și o să te facem să te simți minunat”. Sau „hai la noi și o să te distrăm de nu te vezi”. Sau ceva p-acolo. Dar nimeni nu pare să bag în seamă cu abordarea din celălalt capăt: „noi deja ne simțim bine, hai și tu”. Sau „noi ne distrăm de minune, hai la noi”.

2 gânduri despre “Gândirea din spatele turismului

  1. Asta poate si pentru faptul ca aceste mesaje se adreseaza unor turisti care vor sa simta ca li se ofera ceva si ca se face ceva pentru ei. Principiul este „eu platesc, sa ma faca sa ma simt bine”.

    Alta categorie de turisti sunt cei care vor sa se alature unei stari de bine deja existente, dar ei nu cred ca au nevoie de campanii publicitare, descopera singuri locurile/ oamenii.

    1. Mda, am scăpat din vedere segmentul ăla de turiști pentru care concediul e sinonim cu „a fi serviți”. Dar, cu toate astea, tot mă miră că nimeni nu adoptă și optica cealaltă. Nici măcar nu ar fi vreun risc de pierdere a clientelei.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s