Lectura de toată ziua

Nu știu în ce măsură i-am mai făcut eu publicitate lu’ băiatu’ ăsta, dar nici dacă mă repet nu e taman prost.

Un om pe Facebook.
Care are timp, știință și dispoziție de a scrie status-uri kilometrice despre orice, mai cu seamă despre geopolitică (focus: Orientul Mijlociu) și despre trăiri din viața lui, pe care le exprimă extraordinar de poetic. Dacă vă place, dați-i Follow (m-am uitat anume dacă postările sunt accesibile public; cică da)

Simplificarea mapamondului la „Rusia lui Putin”, „America lui Obama” sau „Germania Angelicai” ofera amatorului geopolician o solutie pentru a rezolva complexitatea sistemului politic international fara a depune efortul de a il intelege. Conflictul dintre birocratii diplomatice si militare asamblate din milioane si milioane de oameni foarte competenti este astfel redus la o ciondaneala de carciuma intre mitocanul artagos si intelectualul tocilar, o paradigma mult mai familiara fiecaruia dintre noi ce ne ofera un cadru coerent cu el insusi pentru a intelege ce se intampla si a incerca sa anticipam ce se va intampla.
(complet, aici)

Cartierul adormit imi defilează sub ochi, încercând să mă adoarma cu monotonia ferestrelor sale stinse, dar eu stiu mai bine, hehe, am crescut si eu într-un fagure din ăsta și știu ce viața musteste in el, hehe, păcăliți-i pe americani sau pe canadieni daca vi se pare sport, dar nu încercați cu mine, nu, nu încercați să pretindeti in fața mea că dormiti toți pentru ca am trăit si eu la bloc din asta paralelipipedic si n-am fost niciodată mai treaz ca in vremea aia.
(complet, aici)

Lasă un răspuns

