Am văzut că acuma și Google Translate dă sugestii în timp ce tastezi căutarea, la fel ca taică-su Google Search. Dat fiind că-s rude, din punctul meu de vedere putem presupune liniștiți că folosesc aceiași algoritmi: textul sugerat în gri este textul cel mai adesea căutat de către omenire. Ca atunci când tastezi „Why are Romanian” iar Google îți propune completarea întrebării cu „… thieves?”, „… guys so ugly?”, „… orphanages so bad?”.
S-a prins ideea.

Schepsisul e că între sugestiile lui Google Search și Google Translate există o diferență firească: unul livrează cel mai căutat termen, celălalt livrează termenul cel mai tradus. Și iată niște prime exemple, ca să induc bănuiala de la care m-am luat și eu (deasupra Google Search, imediat dedesubt și exemplul cu Translate).

I like - Google

Can you - Google

Eee? Începe să se întrevadă un zâmbet? Nu? Nu încă? Atunci hai încă una:

I want - Google

Well, dacă nu și nu, atunci hai și mură-n gură:

Do you - Google

Deci eu zic că pe baza datelor ăstora e o ipotez lejeră să zicem că Google Translate e suportul nevăzut al idilelor internaționae de pe net – pe chat sau pe Skype, la munte sau la mare, Google Translate pare să fie nădejdea tuturor perechilor în impas, a tuturor celor care vor să comunice cu noile cunoștințele culese de pe cine știe ce site-uri. „Mă auzi?”, „Vreau să te văd”, „Îmi place de tine”, „Poți să mă ajuți?”🙂
Nu zic: o fi util Translate ăla și la temele de casă și la corespondența de business, dar ceva-mi spune că dacă era business-ul în prim-plan, păi ieșeau întrebări gen „Do you want to pay cash or with a credit card?”.

I love - Google

Do you want to - Google

Are you - Google

I - Google

 

Lasă un răspuns

