După câte se vede e foarte posibil să fiu eu ultima rămasă în cercul meu de prietene, amice şi cunoştinţe care nu face yoga. E o dictatură aproape, nicăieri nu i te poţi sustrage, e peste tot: yoga e norma. Personal prefer în general sporturile mai active, iar ca alternativă la yoga aş prefera de la distanţă nişte pilates, dacă tot mă-ntreabă careva.
Dar problema mea cu yoga nu vine din conţinut, care e o chestiune de gust şi de dispoziţie momentană – ci din cultul dimprejur. Pur şi simplu mulţimea instructorilor de yoga se intersectează îngrijorător de mult cu mulţimea pseudo-şamanilor cu pretenţii profetice. Mai exact: nu cred că m-aş putea relaxa la o oră la care instructorul debitează chestii de tipul:

Think of your tailbone as an iron anchor sinking deep into the depths of the ocean, and find the heart of the ocean with the hearts of your heels.

M-ar deruta.
M-ar deruta cam toate exemplele din culegerea asta de perle – se pare că persoana care a alcătuit lista ar fi cam pe aceeaşi lungime de undă cu mine, cu singura deosebire că eu încă nu m-am complicat să şi merg la yoga.

Lasă un răspuns

