Ştiu, ştiu: am pus lumea la făcut teme iar eu am dispărut ca măgaru-n ceaţă, n-am suflat o vorbuliţă toată săptămâna. Eh, asta e: altă dată poate n-o să am atâtea pe cap. Sau o să-mi fac articolele dinainte şi o să le dau publish în ordine. Vom vedea.

Dar, ca să ne menţinem entertained până mă mişc eu cu cele promise, iaca nişte lecturi interesante spicuite de pe interneţ zilele astea:

  • Captain Obvious: cum a zis o amică iordaniancă foarte concis, „dacă n-ar fi arabii ăştia aşa nef*tuţi altfel ar arăta lumea”. Sau, neconcis, în The New York Times.
  • O analiză pe care o aşteptam demult, „Ce lipseşte din filmul contemporan german?” – cu referire la banalitatea în care se scaldă operele nemţeşti actuale. Cam luată pe-după-gard,-pe-după-şură analiza, dar la sfârşitul articolului se închide şi argumentul, iar autorul are dreptate.
  • A-nceput o nouă serie în The Guardian, în care o actriţă multipremiată (dar care nu-şi dezvăluie numele) de la Hollywood dă din casă despre cum arată viaţa (şi fiţele) celebrităţilor în timpul liber. Cel puţin asta promite femeea în inroducerea seriei.

Lasă un răspuns

