Lectura de weekend (CXL)

În ditamai The Atlantic s-a găsit cineva să scrie un articol despre cum programatorii nu ar trebui să-şi însuşească titlul de inginer. Fair point ce zice autorul articolului – însă zona atacată este atât de gri şi de incertă, iar argumentaţia omului nu putea fi decât unidirecţională… aşa că internetul a luat, pe drept, foc.

Ocazie corect speculată de către digg.com, care mai nou şi-au lansat un portal de dezbateri. Dialogul de pe digg.com bănuiesc că are şi un curator bun (că prea n-am văzut nici trolli nici imbecili), iar pe tema asta au ieşit în faţă oamenii cu experienţă, cu argumente valide, tăt numa’ unu’ şi unu’. Am rămas pe gânduri la unele puncte de vedere la care nu m-aş fi gândit – iar apoi am rămas pe gânduri când mi-am dat seama câte puncte din astea de vedere am găsit, la care nu m-aş fi gândit. De citit pentru oricine.

 

Lasă un răspuns

