Tocmai ce mă gândeam să menționez că anul acesta revin la tradiția de a fi pe coclauri de ziua mea – și să argumentez respectiva tradiție cu exemple din trecut… așa că am făcut o hartă. Iată ce-a ieșit:

FfDeci, m, nu știu dacă se putea mai clar: coclauri-coclauri, dar să fie ori în România, ori în Polonia (punctul din Berlin este pentru când am rupt tradiția și am aniversat acasă).

Heh. Ce să zic? Mă car din nou în concediu pentru că pot, o să fiu câteva zile pe o barcă undeva pe lângă Gdańsk. Internet nu cred că au în barcă, așa că ne citim când mă-ntorc.

Lasă un răspuns

