Un amic de pe Facebook a anunţat la un moment dat zilele astea că tocmai se îmbarca în zborul cu numărul 1000 din viaţa lui.

Moment care mi-a declanşat câteva întrebări: băi, dar omul ăsta e de-o seamă cu mine (poate chiar cu 1-2 ani mai mic, nu sunt sigură), 1000 de zboruri pare totuşi destul de mult! Când naiba le-a făcut pe toate, că doar nu e pilot, să fie toată ziua bună-ziua pe avion. Ok, e un călător pasionat, şi are şi un job care-l trimite pe coclauri – dar totuşi! Ar veni o medie de 40 de zboruri pe an, timp de 25 de ani!
Plus: cum a ţinut socoteala? Adică eu am dificultăţi să-mi aduc aminte fiecare zbor, darămite să le mai şi număr! Şi mai ales: pentru ce? Adică ce anume să mă determine să ţin evidenţa zborurilor? Nu găsesc altă explicaţie decât orgoliul: număratul prevăzător, în construirea momentului când se ajunge la o cifră impresionantă, bună de comunicat pe Facebook.

Dar de la atâtea întrebări am ajuns în punctul în care am dat cu basca de pământ şi fir-ar no!, ia hai dom’le să văd şi eu câte zboruri am la colecţie? Dacă tot ne întrecem, păi ia hai să văd şi eu ce înseamnă să-ţi numeri zborurile!

Şi da: am pus pe hârtie, dar a durat ceva până mi-am adunat toate zborurile, şi din fericire nu am avut de numărat decât din 2007. Pentru că da, a trebuit să stabilesc şi asta (mai mult prin eliminare), primul meu zbor a fost în 2007, spre Budapesta.
Şi în fine, ca să nu lungesc inutil suspansul: am ajuns la 38 de zboruri. Deci în toată viaţa mea nu am adunat atâtea zboruri câte a acumulat amicul în medie într-un singur an. Ok, mai am motive să sper că anul ăsta trec lejer de marca celor 40 de zboruri – dar totuşi: 1000?!  Cum naiba?!

2 gânduri despre “Numărătoare aeriană

  1. Hm, s-a trezit ambitia in mine si m-am pus si eu pe numarat. Depinde si de zborurile de care ai parte: dus-intors cu escala si ai adunat deja 4. In felul asta am acumulat 71 de zboruri din 2006 incoace. Iar eu chiar nu calatoresc mult, iar in ultimii ani doar am facut naveta intre patria mama si tara tata😉

    1. Deci e clar: ceva nu iese cum trebuie. Am numărat toate escalele (de fapt una singură, că ocolesc escalele din principiu) şi nu cred că am uitat vreun zbor. Pnm, m-oi fi deplasat mai mult terestru :))
      Iar întrebarea totuşi rămâne: cum naiba, 1000?!

Lasă un răspuns

