Mergând eu în treba mea într-una din zilele trecute, trecui pe lângă un şantier. Şi pe lângă şantierul resprectiv, puzderie de maşini utilitare, dubiţe, microbuze – mă rog, doar n-o veni instalatorii cu uneltele după ei în taxi. Şi suprafaţa uşii unui microbuz fiind vastă şi ofertantă, evident că e mai mereu acoperită cu o reclamă la firma pe care o deserveşte.

Ei, şi una din firme (ceva ingineri constructori probabil, în poză era un băiat cu cască, echer şi un sul de hârtie) anunţa că face angajări.
Catch-phrase era scrisă, mare, „tu ai planuri, noi avem posibilitatea să ţi le pui în aplicare!” – pentru că joc de cuvinte, „planul”, get it, get it? *wink*wink* – iar la urmă şi indicarea posibilităţii de a lua contact cu respectivele joburi: „Aplică – acum şi prin SMS!”

Am petrecut tot restul drumului gândindu-mă cum o fi aia să aplici la un job prin SMS. Adică nu „cum o fi?” ca senzaţie, ci pur şi simplu, cum se procedează? Adică ce scrii în SMS-ul ăla? Or exista prescurtări prestabilite, ca în rubricile de matrimoniale? Gen „M 45/ 170/ 65/ atl/ ing, rog seriozitate”?

Lasă un răspuns

