Eu-s bine-mersi pe plaiuri spaniole, Ţara Bascilor e remarcabilă (poate povestesc mai în detaliu când mă-ntorc), tocmai am avut norocul să prind o experienţă pe care mi-o doream demult şi care e mega dubioasă  (despre asta SIGUR o să povestesc) – şi-n rest citesc de zor, ca restul lumii, noutăţile despre pilotul pe care l-a lovit damblaua. Nu de alta, dar am avut de zburat fix a doua zi după accident – taman de la Düsseldorf, taman cu Germanwings.

Oarecum în context însă am descoperit un amănunt enteresant. Nu e tocmai material de lectură, dar e o informaţie relevantă: The New York Times are o linie de cod în site prin care în articolele cu teme delicate nu apar reclame. Cică.

Revenind însă la scopul principal al acestei rubrici, iaca o temă de gândire. În Finlanda ar fi apărut ideea de a revoluţiona învăţământul şi de a nu mai preda „pe obiecte” (matematică, biologie, etc) – ci pe fenomene (gravitaţia, calculatorul, Uniunea Europeană, etc). Temă de gândire, zic.

Lasă un răspuns

