Nu ştiu dacă domniile voastre aţi aflat, dar eu vă spun oricum: Coca-Cola se străduieşte să scoată o marcă proprie de lapte. Da, da! Fără glumă: lapte filtrat în aşa fel încât să rămână în el mai puţin zahăr, mai puţină grăsime şi zero lactoză – iar apoi dopat cu nişte proteine şi calciu. Ceea ce ar justifica preţul dublu faţă de laptele normal.

Bon. Hai să nu ne legăm de ideea în sine, că există ceva mai facil şi mai amuzant de care să le luăm: imaginea produsului şi reclama.

Iaca poza: şi ideea pozei e material de comentat la greu (când marketezi nişte lapte cu public-ţintă feminin/ mame, nu te mira că imaginea ultra-sexistă n-o să aducă nici un rezultat) – dar e genul de poză la care, cu cât te uiţi mai mult cu atât e mai fucked-up. Încurajez pe toată lumea să dea click s-o mărească, şi apoi să-şi potrivească ochiul pe detalii: ba un picior prea lung, ba nişte crop-uri grosiere, ba… hai că nu dau mură-n gură. Cine ajunge primul la 10 primeşte o ciocolată.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s