Lectura de weekend (CXVII)

Greu să aleg ceva decent pentru weekendul ăsta: pentru că ce mi se pare mie cu adevărat valoros nu e de actualitate – iar ceea ce e de actualitate nu-mi place mie.

Hai mai bine ceva uşurel, să contrabalansăm temele greoaie din ultima vreme: filme! Oscars!
The New Yorker zice că Boyhood o să câştige – dar mai are niţel de muncă în a mă convinge că „The Grand Budapest Hotel” (şi de fapt Wes Andreson) e o lumină. În rest suntem de acord cam în toate opiniile, cu toate că încă nu am văzut toată lista, evident.

… Asta deşi la Berlinală se bat nişte unii din cateogia mult mai grea: Greenaway vs. Malick? Şi amândoi vs. Herzog?? Păi bine dom’le, asta da desfăşurare de forţe!
Dezavantajul unei asemenea competiţii stratosferice este că… să zicem că aş fi semnificativ mai implicată în evenimentul Berlinalei dacă aş avea posibilitatea să şi văd filmele. Nu de alta, dar dacă toate se proiectează numai în turnul de cleştar de la Potsdamer Platz… na. Iar prin bibliotecile internetice pe care mă dau eu nu apar asemenea chestiuni grele.

Lasă un răspuns

