Ia uite cum nici n-am părăsit capitala patriei și, cu ultimele linii de internet ale zonei de tranzit, mă arunc să scriu la Foarfeca. Batem fierul cât e cald.
Eu o să povestesc niște fapte, cititorii or să-și tragă singuri concluziile – să nu iasă că am insinuat ceva, Doamne-feri.

Ajunsei la tejgheaua de check-in. Domnița mi se uită la bagajul de cală și constată că rucsacul trebuie înfoliat, că agață. Sigur, am mai văzut de-astea.
Mă duc la domnii cu înfolierea și, în ultimul minut văzând ceva suspect, întreb ca să mă asigur: deci trebuie să plătesc? Da, 30 de lei costă distracția, înfolierea fiind opțională. Ăăă: am zis că am mai văzut partea cu înfolierea, și niciodată până acum n-a trebuit să plătesc. Nu-mi place cum decurge de data asta, așa că mă dau la o parte să fac loc următorilor plătitori. Eu una n-am de gând să contribui – în principal pentru că nu mai am bani românești la mine și n-am chef acum de bancomate și comisioane, și-n primul rând nu-mi place să mi se forțeze mâna.
Mă-ntorc cu rucsacul neînfoliat la tejghea, domnița cu buletinul meu era ocupată, o alta mă ia la întrebări. Îi spun sec că am fost trimisă să rezolv treaba, și că am decis totuși să las bagajul așa.
La care tipa schițează un zâmbet scârbit-dezamăgit, cotrobăie printre foile unui caiet vechi plin de pliante, și-mi întinde un voucher.
Abia acum devine familiară desfășurarea acțiunii.
Mă-ntorc la băieții cu înfolierea, le arăt de la distanță voucherul, mă servesc gratuit, în tăcere.

Acum stau la poarta de îmbarcare și mă uit la viscolul de afară. Trebuie că decolarea va fi spectaculoasă🙂
Mă car în Olanda, să petrec câteva nopți (inclusiv pe cea dintre ani) în Amsterdam și în Haga. Oi povesti la întoarcere, dacă o fi ceva de povestit ;p

Lasă un răspuns

