N-am mai reciclat nimic de… … … mai bine de 6 luni! Păi e posibil aşa ceva? De atâtea ori m-am plâns de lipsă de inspiraţie, şi nu am folosit aşa bunătate de resursă facilă? E, iaca acuma fac o reciclare fix când momentul e mai incomod: e plin de lecturi de weekend şi de postări crăciunoase, să vedem dacă găsesc ceva mai consistent de-atât. Ia să vedem:

Acum un an: propuneam un magazin tip „showroom” în care să nu se poată cumpăra, ci doar proba hainele prezente pe site (gen, Amazon). Între timp nu mai sunt aşa încântată de idee, că nu mi se mai pare aşa fezabilă. De fapt, nu: fezabilă este, dar am văzut cam cum. Mai particip ocazional la diverse sondaje în care mi se cere părerea despre un produs aflat încă în stadiul de proiectare/ dezvoltare. Şi-am tras cu ochiul într-un concept oarecum similar cu ceea ce propuneam eu acum un an – numai că proiectul, fiind pus pe hârtie, ţinea cont de toate detaliile şi problemele pe care eu la prima imaginare nici nu le crezusem posibile. Şi 1) sunt MULTE constrângeri, iar 2) soluţiile pe care le-am văzut nu m-au încântat.

Acum doi ani era vorba de Ion şi Vasile. Ahh, ce dor îmi e de Ion şi de Vasile! În ultima vreme însă punctul de interes al Foarfecii s-a mutat dinspre psihologie şi relaţii interumane către alte zări… aşa că nu-i de mirare că n-am mai apărut ocazii de noi fabule cu personajele mele preferate.

Acum trei ani, de Moş Nicolae, tratam niţel despre cultura pop contemporană. Vorbind despre 9gag. Dat fiind că 9gag există în continuare neschimbat, neslăbit şi neabătut, lucrurile stau în continuare fix la fel. Şi mi-e dat să remarc destul de adesea ce equalizer fantastic e comunitatea din spatele unui asemenea proiect: de la fotografi la poliţişti, de la profesori la vânzători, de la cercetători la elevi.. . toată lumea e egală în hohot şi-n comentariu. La fel ca la reddit – şi, adăugând o observaţie suplimentară: dacă e să condensăm, cred că reddit, 9gag şi digg singure acoperă excelent nevoia de informare a oricărui cetăţean al planetei. Informare în orice domeniu, de la politică la ştiinţă la umor.

Acum 4 ani, tot de Moş Nicolae, mă-ntrebam dacă o relaţie de co-dependenţă poate fi ruptă cu succes. Ăăăă-ra! Ce întrebări retorice îmi pun şi eu! Normal că poate fi ruptă – însă dacă succesul înseamnă că cele două persoane nu vor recidiva, atunci preţul plătit e o traumă proporţională. O chestie pe care nu o menţionasem în postarea cu pricina: A şi B din poveste nu sunt un cuplu.

Acum 5 ani încă eram la începutul şederii în Berlin, şi încă mă minunam la toate fleacurile. Între timp am devenit mai ambivalentă în chestiuni de-astea (cum ar fi exemplul dat: întrebarea dacă pâinea cu unt a fost inventată de nemţi sau de francezi) – ori e un detaliu cu care nici nu merită să mă ocup minunându-mă, ori există o întrebare ştiinţifică în spatele întrebării, iar atunci sunt dispusă să ascult mai multe. Pe scurt: era bine dacă cercetam la vremea respectivă, să văd cu ochii mei (nu numai din auzite) care e întrebarea în forma ei originală, ne-editorializată.

Acum 6 ani mă legam de o distorsionare a realităţii de către Realitatea TV. Între timp s-a agravat şi răs-agravat situaţia titlurilor bombastice din presa românească, nici nu mai pare aşa o mare scofală scăparea de care mă legam eu atunci.

Acum 7 ani nu scriam pe blog: eram pasămite în perioada în care credeam că gata, am încheiat etapa ca bloggeriţă. Vai, cum mă înşelam!🙂

Acum 8 ani fusesem în team building cu firma la care mă proaspăt angajasem (sau la alt eveniment, nici nu mai ţin minte prea bine ocazia), dar atâta-i că am primit un compliment. Ţin minte şi acuma observaţia de la care mi s-a tras complimentul, şi cred în continuare că nu am făcut decât să exprim o opinie de bun simţ. Ce s-a schimbat între timp e că pe respectivul şef îl înţeleg acuma cu alţi ochi, şi din păcate asta nu-l avantajează – prin urmare complimentul nu mai are nici greutate nici valoare.

Acum 9 ani, în fine, găsisem pe internet imaginea unei  felicitări de Crăciun care îmi marcase copilăria. Ceea ce n-are moarte, e frumos în continuare🙂

Lasă un răspuns

