Cam ăsta e imnul de sezon, ceva mai bun nu-mi trece prin cap – nici pomeneală de colinde.
Vremea e de un gri apăsător – poate că mi se pare mie, dar ceva îmi dă senzația că e încă și mai apăsător decât în Berlin. Partea bună? Eh, măcar încă mai pot umbla cu bicicleta. În viața mea nu am mai fost pe o bicicletă în decembrie – dar iaca se poate.

Ultima oară când am copt ceva era încă vară și purtam tricou subțire. Dup-aia au urmat locuințele provizorii în care nu aveam nici un chef de bucătărie – iar acuma, în provizoratul ăsta ceva mai confortabil, nu am cuptor. Exact acuma, când ar fi sezonul steluțelor de scorțișoară și a fursecurilor cu anason. Măcar ajung în România în timp util înainte de Crăciun.

Lasă un răspuns

