Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu m-am apucat să mă joc „Portal”.
M-a prins microbul, acuma trebuie să-l termin. Aş scrie cu drag şi la Foarfeca, dar din păcate am numai întrebări legate de joc. Mai exact, nivelul 15, cel mai greu de până acuma. „Greu” ca provocare pentru îndemânarea proprie, că-n rest m-am prins cam ce am de făcut. So… altceva nu prea am ce povesti.

Ah, am văzut recent Boyhood, Mr. Nobody, şi After the Wedding. Nota 9.50, 8.00, şi 9.00 respectiv. Cu menţiune specială pentru Boyhood întrucât a fost filmat vreme de 15 ani cu aceiaşi actori (ca să urmărească pe viu creşterea unui băiet şi îmbătrânirea părinţilor lui), ceea ce e în sine o realizare monumentală. Nu i-am dat 10 curat pentru că-s eu exigentă :p

În rest m-am amuzat să aflu că în SUA câinii poliţişti are referred to ca făcând parte din divizia „K-9”. Pronunţarea cu voce tare în engleză a titlului „K9” va lămuri pe toţi aceia care nu văd de ce e remarcabilă denumirea.

Lasă un răspuns

