Băi, plec. (II)

După încheierea unui nou ciclu de 5 ani într-un oraș, vine vremea să mă mut din nou.

La Hamburg.

De data asta pe motiv de grăsirea jobului visurilor.

Lucrurile s-au mișcat atât de rapid în ultima vreme încât nici pe departe încă n-am reușit să meditez prea tare la tot ce presupune mutarea, plecarea, noutatea, etc. Pur și simplu zilele sunt pline cu chestii de rezolvat, de telefoane, programări, cozi, întrebări și formulare – așa că la sfârșitul zilei mai apuc doar să mă bucur că am mai bifat ceva pe listă, nici vorbă de îndeletniciri atât de înalte precum gânditul. Altfel, nu prea încape o comparație între cei 5 ani din Berlin și cei 5 din București, dar ce-i sigur e că postarea asta îmi pare scrisă foarte recent.

Dar cu ocazia interviului fusei săptămâna trecută la fața locului – și a fost o excursie plăcută în sine, că nu mai văzusem Hamburgul. Mai mult decât atât: locul de muncă va fi lângă Hamburg, într-un orășel micuț și cochet (din ăla care se simte ofensat dacă nu te referi la el cu „Oraș hanseatic„) pe nume Lüneburg.
Ba, încă și mai mult de-atât: dacă tot m-am văzut cu valiza făcută, iar în Germania tocmai ce urma un weekend prelungit pe motiv de zi națională… am zis că mai bine fac un ocol și vizitez Belgia în drum spre casă – așa că am fost la Antwerp. Sau mă rog, Anvers, sau Antwerpen. Așa că până una-alta: poze. [Deși amântrei orașele ar merita câte o postare separată… dar na: acu n-am timp. Dar o să mai am de-a face cu amântrei, așa că o să mai am ocazia de a le prezenta mai amănunțit] Hamburg, centru Lüneburg, centru Antwerpen, privire dinspre partea nouă

Lasă un răspuns

