M-am mutat (din nou)

, iar partea frumoasă e că o să mă mai mut o dată peste o lună. De-aia n-am mai scris cine știe ce în ultima preioadă. Mbine: n-am mai scris eu zilnic încă de prin iunie – dar pe la sfârșitul lui august veni frigul și ar fi fost normal sa revin la calculator, dacă nu m-aș fi ocupat cu împachetatul și transportatul. 

De data asta nu am făcut personal poze, dar le pot culege de pe net: nu de alta, dar locația e foarte apropiată de ce-am avut acu două dăți, așa că arată la fel:

 

Foarte apropiată de zona unde am stat până în 2012 – și totuși atât de diferită: acu doi ani aveam ieșire la o zonă foarte șic și alternativă; de aici, de la 10 minute depărtare, am deschidere către altă zonă șic și alternativă, dar mai ales către Turcia, Siria, Liban, Iran și Iordania. Al Aziz, El Sarhan, King of Falafel, Habibi, și câte și mai câte. Kebab-ării, șaormării, libaneji, persani, pizza turcească, haloumi, kafta, falafel, humus, makali, supă de linte, pește la grătar… ca să nu mai spunem de cofetării cu baclava și cu covrigi, de barurile cu narghilea, de aprozarele doldora de roșii și vinete, de frizeriile cu sclipici (tare le mai plac), de magazinele de haine cu sclipici, de magazinele cu bijuterii de aur și de barurile cu pariuri sportive (că și alea tare le mai plac) – peste care, în fine, se revarsă amestecul tuturor mirosurilor de mâncare și de narghilea, însoțit de filigranele de oud din muzica tradițională. Sau de ritmurile lui Tarkan, fiecare cum îi place. 

Nu exagerez, sunt anumite colțuri din cartierul ăsta în care mă simt ca-n concediu. 

Lasă un răspuns

