Eu cred că atunci când mi-au povestit ai mei despre micile enormități de pe vremea Răposatului (mai ales mama e o excelentă povestitoare) eram încă mic copil și ușor impresionabilă – altfel nu-mi explic cum de am rămas atât de stupefiată de cele auzite, și încă pâna în ziua de azi. Mă gândesc mai ales la pregătirile care se făceau atunci când se zvonea că ar trebui să apară To’arșul (sau alte ‘ficialități) în vizită prin zonă: am auzit povești cu mere legate cu sârmă prin copaci ca să-i facă să pară plini de rod, de brazi vopsiți cu verde ca să nu mai pară așa ofiliți… chestii de-astea.
De-aia am avut o rezonanță ciudată atunci când am vaăut, absolut întâmplător peste umărul unui necunoscut, un video demonstrativ la vopseaua pentru gazon.

Ce să zic? Nici nu știam că există… Cu siguranță ar fi avut un succes nebun în România provincială de dinainte de Revoluție

Lasă un răspuns

