Ă, lectura adevărată cu care mă ocup acuma încă nu-i gata, dar trag nădejde că o s-o pot prezenta la ediția jubiliară a rubricii de peste 2 săptămâni. Nu de alta dar e un cărțoi, durează până-l termin – și nu-mi place să vorbesc înainte. Nici nu spun despre ce-i vorba, țin secret; pot doar să dezvălui că e o carte foarte nouă, de specialitate, care a făcut valuri explicând lumea. Poate fi văzută și ca un spin-off al unei cărți fundamentale a secolului trecut.

Așa. Până una-alta am însă la teșcherea o grămadă de chestii interesante de propus, cum ar fi de exemplu articolul ăsta despre rădăcina sexismului (mă rog: a misoginiei) în societatea arabă.
Nu prea am eu treabă cu cele aflate sub umbrela generală a gender studies, dar o anumită propoziție m-a dezarmat:

Gender is not the study of what is evident, it is an analysis of how what is evident came to be

Așa da. În cheia asta stăm de vorbă.

Lasă un răspuns

