V-am zis eu? „Blended” ăla e pur și simplu wrong… on so many levels! Recenzia domnului Brody de la The New Yorker explică, tacticos și cu mult meșteșug, cam ce încercam eu să identific. Pe scurt: „A failure for the ages„.

Și, cum mă simt vinovată pentru tăcerea de săptămâna asta (ce să fac?, când sunt 30 de grade pe aici lași tot și alergi la soare, că nu se știe când mai ai ocazia) – iaca mai dau un articol. În pregătirea alegerilor de mâine, un argument pentru anularea votului. Îl dau pentru că uneori e mai folositor să citești ceva cu care nu ești de acord: te ajută să-ți structurezi argumentele proprii, și mai vezi din când în când și o fațetă nouă, la care nu te-ai fi gândit înainte.
Ceva-mi spune că articolul a fost deja citit și împrăștiat peste tot zilele astea – dar vreau să mă asigur că a ajuns, într-adevăr, la toată lumea.
În rest… abia aștept să văd ce-ar fi de povestit în urma votării de pe meleagurile astea.

Lasă un răspuns

