Am realizat că în ultima vreme pun din ce în ce mai multe (spre toate) lecturile de weekend în limba engleză. Nu prea-mi fac griji pe tema asta, că oricum engleza e nelipsită din bagajul oricărui cititor al Foarfecii – și-n plus na: ce să fac, dacă asta citesc? Asta dau mai departe, și-am terminat povestea. Dar așa, ca idee mă gândeam să remediez nițel echilibrul și să mai link-uiesc și un text în română. De dragul echilibrului, cum am zis.

A trebuit să sap oleacă și să mă pun în aplicare în direcția asta – căci, ce să vezi?, în internetosfera românească scriitura valoroasă e pasăre mai rară. Iar cei care merită menționați au fost deja menționați.

Dar am mers la sigur: am frunzărit secțiunile de reportaje/ investigații ale ziarelor românești. Măcar sunt jurnaliști cu acte în regulă și oareșce experiență (presupun eu). Pe principiul că dacă nu e penelul artistic, atunci măcar informația să fie utilă. Așa că m-am oprit la România Liberă și poftim un articol la întâmplare – l-am ales pentru că am sentimente față de Dl. Radu Mazăre iar analiza e foarte completă – în rest categoria e răsfoibilă. Pănă găsesc eu nou blogger sau beletrist senzațional, măcar să fim informați, zic.

Lasă un răspuns

