Știți domniile voastre ce este doga? Ei bine, eu abia weekendul trecut am aflat – și asta abia prin coincidență. O prietenă are o verișoară. Verișoara locuiește la New York. – Și? Cu ce se ocupă? – Păi e instructor de yoga și de doga. – [Privire goală și derutată]. – [Zâmbetul omului care știe cam ce impact va avea informația la mine în ogradă] Doga fiind yoga pentru câini.

Aham.

Am intrat fuguța pe wikipedia și m-am documentat: da dom’le, există yoga pentru câini și se cheamă doga. Cum de nu mă surprinde?

Nu țin musai să comentez această stare de fapt – dar în schimb țin să-mi exprim admirația față de verișoara respectivei prietene: a găsit locul, momentul și o nișă de piață extrem de avantajoasa. Și mai mult ca sigur lucrativă. Nu cunosc femeia, n-am nici cea mai vagă idee care sunt principiile ei în viață și cam cum a ajuns să fie instructor de doga… dar jos pălăria🙂

Lasă un răspuns

