Reclamele alea tipice care se afișează prin articole de ziare (online) în funcție de conținut. Că cică Google știe ce să-ți arate bazându-se pe ce-ai căutat, pe ce-ai scris în mailuri, pe ce bloguri umbli și ce ziare citești. Teoretic – da; și de obicei le brodește. Dar iaca există acea mică diferență dintre un soft (oricât de complex) și mintea umană: acel fin context care poate să facă reclama inoportună.

Citesc în ultima vreme mult despre Rusia și toată tărășenia care se-ntâmplă. Na, normal, vreau să rămân informată. Drept urmare Google se gândește să fie isteț și să-mi plaseze niște reclamă contextuală. Și ce s-a gândit el că s-ar potrivi mai bine și mai bine? Niște site-uri de „mirese rusoaice”. Acele eterne „russian brides„.

Nu cred că e numai impresia mea: pur și simplu e ceva bizar și nelalocul său în plasamentul ăsta.

Dar dincolo de acest, să-i zicem: faux-pas, putem să luăm lucrurile așa cum sunt și să ne întrebăm: oare în contextul ăsta le crește sau le scade succesul reclamelor ăstora? Ating, poate, mai puternic coarda sensibilă a vesticului milostiv care se gândește că uite, ce regim opresiv dat naibii acolo în Rusia, ia să salvez o demoazelă de la asemenea orori? Acum mai mult ca niciodată? Sau dimpotrivă? Întreb și eu, că-s curioasă…

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s