Am primit de la primărie o fițuică în care mi se readuce aminte că pe 25 mai au loc alegerile europarlamentare, și mi se pune în vedere faptul că pot să votez aici, pe meleagurile astea. Asta dacă vreau – știind însă că astfel renunț la dreptul de a vota la circa de proveniență.

Hm. Nu m-am așteptat.

Aveam un plan vag de a mă informa cu privire la desfășurarea alegerilor prin România (=să văd cine candidează și de ce) – și, dacă mi-ar fi atras atenția careva, aș fi luat în calcul o deplasare până la ambasadă, să aplic o ștampilă.

Da’ așa… s-au schimbat datele problemei. Nu-i vorbă: e un sentiment plăcut să văd că cineva mă implică și-mi aduce aminte de drepturile mele. Numai că-mi vine să mă scarpin în creștet: asta înseamnă o grămadă de teme de casă. Recunosc că încă nu mi-e clar dacă votând la primăria de aici am acces numai la candidații locali, sau dacă pot s-o votez și pe Eba (de mare fană ce-i sunt). E, iaca și prima temă de cercetare: să mă prind pe ce liste pot să pun ștampila. Și, dacă am acces la listele de-aici (așa cum sunt îndreptățită să bănuiesc) – apăi mă ia cu amețeli când îmi închipui tonele de materiale și de personaje cu care va trebui să mă familiarizez!

Desigur, mă plâng mai mult pentru impresie artistică, dat fiind că cea mai simplă soluționare a problemei ar fi înlăturarea ei – adică neprezentarea la vot. Dar pentru Foarfeca asta nu intră în discuție, așa că o să ne batem capul cu scena aspiranților de pe-aici. Bineînțeles că n-o să am parte de personaje spectaculoase precum CVT sau Gigi Becali, dar dacă găsesc pe vr’unu interesant îl povestesc pe-aici.

Lasă un răspuns

