Nu v-am zis, dar vă zic acuma: Foarfeca și-a deschis de săptămâna trecută o vitrină și pe Twitter😀

În primul rând pentru că de curiozitate: chiar și-așa, cu ultimul tren, am simțit că e momentul să mă uit odată și-odată peste ce înseamnă Twitter, că se vede treaba că nu va dispărea prea curând. Și, chiar dacă nu m-a impresionat vreodată cine știe ce, Twitter-ul are niște căi numai ale sale, niște metode de structurare a comunicării, niște căi tehnologice și proceduri proprii numai sieși, pe care nu aș avea cum să le deprind în alte părți.

În al doilea rând a picat o fisă pe undeva prin cap: chiar dacă până acuma n-am fost prea impresionată de Twitter, și nu i-am văzut potențialul – cum de nu m-am gândit la identitatea astalaltă, la Foarfeca? În felul ăsta pot să țin viața personală în continuare protejată pe Facebook – în vreme ce Foarfeca e jucăria de rezervă, cu care pot experimenta. Așa că i-am făcut Foarfecii un cont și, cum ziceam, de săptămâna trecută învățăm sistematic.

În al treilea rând, abia după ce am făcut contul m-au pălit întrebările cu adevărat esențiale: ce anume scriu, și pentru cine scriu. Ăăăă… încă n-am conturat ceva clar (și ceva-mi spune că în domeniul ăsta chiar e mai indicat să te adaptezi din mers), dar în primă fază o să public linkuri la articole. Pentru cine? Pentru cei care încă nu-s de-ai casei, firește, că în rest toată lumea știe că articolele apar zilnic între orele 7 și 8 CET, și deci n-au nevoie de nici un anunț special pentru asta. Pe lângă asta… să vedem ce direcție o să se dezvolte de la sine, prin citire, utilizare și implicare în lumea asta nouă. Poate o să ajung să pun bancuri, să compun poezii sau să postez poze cu mâțe – habar n-am.

În orice caz: pentru aceia dintre cititori care au și cont de Twitter îi încurajez să deie un follow la @Foarfecablog și să ne citim și pe-acolo. Ba poate chiar ne și conversăm! Cine știe?, poate iese ceva mișto…

Lasă un răspuns

