Nu știu alții cum sunt – și nici măcar nu știu dacă mai prinde la cineva minunea cu Valentine’s Day (?) – dar știu sigur că acuma e prima oară în istorie când am așteptat cu sufletul la gură ziua de 14 februarie. Fiindcă House of Cards. Cine n-a auzit încă, să ia și să se documenteze – fiindcă Kevin Spacey, fiindcă o tehnică nouă de story telling în serial, și fiindcă pentru cultura generală, de a ști despre existența primului serial difuzat exclusiv online, cu seriile trântite una pe an, toate episoadele la grămadă, într-o zi prestabilită.

Mi-am făcut temele și am revăzut recent prima serie. Acuma… n-am pretenția ca pe site-urile pe care o să caut eu serialul (hint: nu sunt Netflix😀 ) să apară toate episoadele chiar de pe data de 14. Că na. Dar până una-alta am timp să văd versiunea veche, House of Cards-ul britanic, al BBC-ului, din 1990. Face parte din BFI TV 100 (!!), și se găsește pe YouTube:

Lasă un răspuns

