În ultima vreme Poșta Română funcționează pe bază de aruncatul monezii [cap = scrisoarea ajunge, pajură = scrisoarea nu ajunge], drept pentru care a trimite o felicitare aniversară cuiva drag nu mai e o decizie prea înțeleaptă. Există, firește, alternativa felicitărilor online – dar mie una cumva mi se pare cam o platitudine. Din punctul ăsta de vedere ar fi mult mai personală o prezentare în Powerpoint adresată celui aniversat. Numai că hm, prezentări Powerpoint cu floricele și citate motivaționale e ceva ce primești de la rudele mai în vârstă, nu de la prietenii din studenție. Ce-i de făcut, ce-i de făcut? Ei bine… Profităm de faptul că avem un blog vizibil și citit de către cine trebuie, și facem o excepție unică în istorie: urăm La Mulți Ani pe această cale

De la voi am învățat
Despre versuri și pozat,
Iar acum, aniversar,
Iată o demonstrație-n dar:

Iar de-aicea vă urez
[În versuri, ca să vă distrez]:
Cele bune să se-adune,
Succesuri să vă-ncunune,
Chef de muncă și de viață,
Și-un drum drept întins în față.

La mulți ani!  :)

Nu cumva să se-nțeleagă că pozele ar fi făcute de mine! Dar na, am ilustrat și eu cu ce-am putut/ cu ce-am găsit prin arhivă…

2 gânduri despre “La ceas dublu aniversar

Lasă un răspuns

