A doua filtrare: metodă.

Am cutreierat tot Mapamondul și am hașurat (sau ne-hașurat) fiecare țară care ne-a ieșit în drum. Acuma-i momentul să facem un rezumat și să purcedem la un oarcare fine-tuning, în pregătirea rezultatelor finale. Că nu de alta, dar ne-am propus o ierarhie: nu putem prezenta ca rezultat o movilă de 1234 de țări. Sau mă rog: o movilă de 80 de țări, cum e în cazul nostru. [Am eliminat între timp Madagascarul din schemă, din cauza recentei epidemii de ciumă bubonică].

Mărturisesc că mi-a luat atâta vreme continuarea studiului ăstuia tocmai pentru că nu găsisem un mod succint de a prezenta filtrarea asta. Adică problema nu a fost filtrarea, ci cum să fac să nu iasă o postare kilometrică, pe care să n-o citească nici dracu. Dar într-un final am recurs la soluția cea mai elegantă și cea mai la îndemână: reprezentarea grafică, respectiv schema logică.

Dexicii

Mno. Rămâne ceva neclar dincolo de punctul ăsta? Rezultatele clasamentului preliminar le am deja compilate într-un excel – dar na: oricine știe că o prezentare prea lungă și prea plină de date face mai mult rău cauzei, că pierde publicul. Mai bine spartă în două episoade mai zvelte și mai digerabile.

Lasă un răspuns

