Lectura de weekend (LXXIV)

Mda, am fost plecată nițel de la sediul Foarfecii că am avut niște treabă. Nu-i nimic, de luni revin postările zilnice, ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat.

Păi pentru weekendul ăsta propun așa: niște experimente de gândire (așa sunt ele denumite pe site, deși eu am o obiecție cu titulatura asta). E un set de animații care explică diverse paradoxuri, niște dileme curente pe care le are omenirea zilele astea. Cum ar fi mîța lui Schrödinger, pentru cine e familiar cu The Big Bang Theory. Sau mă rog, fie, merge și familiaritatea cu fizica.

Dar, cum mă simt vinovată că săptămâna asta am lăsat vraiște cooperativa – și cum, în plus, animațiile posibil deja să fie cunoscute, că au făcut ocolul facebook-ului… iaca încă și un bonus: despre absurdul bombastic al știrilor inventate prin țări cu mass-media comandată (Iran, Rusia, Coreea de Nord, astea). Amuzant, zic.

Lasă un răspuns

