Aritmetica post-Crăciun

Văd că lumea intră să caute ce mai zice Foarfeca – iar Foarfeca, în loc să profite de disponibilitatea cititorilor care acuma au timp liber berechet, tace.

Păi cum să nu tacă?, dacă a) de Crăciun se găsesc o mie de lucruri mai bune de făcut decât scrisul la blog, şi b) şi-a stricat singură calculatorul din prima zi în care s-a apropiat de el. Mda, am împrumutat nişte GB de filme şi, când am dat să le scriu pe DVD, n-am fost atentă şi-am lăsat să scrie cu o viteză prea mare. Ceea ce sperie driver-ul, cea ce schimbă nişte regiştri, ceea ce încarcă procesorul – şi, în final, face calculatorul aproape impracticabil de încet. Partea proastă e că mă lupt cu asta de vreo săptămână, şi mi s-au terminat ideile… În fine: am notat treaba asta pentru public şi pentru posteritate, să nu uităm de aspectul ăsta, deloc de neglijat.

În rest… cam semi-Crăciun anul ăsta. Adică drăguţ în familie, cu prietenii, cu tot – dar fără prea multă festivitate. Nici pe mine nu mă prinsese spiritul dinainte, nici n-am avut de la cine să mă contagiez… şi nici măcar n-a nins. Şi-a şi trecut.

Acuma… mai sunt câteva zile în 2013. Dacă apuc să repar măgăoaia aici – atunci bine, o să pot programa oareşce postări cu care mai eram restantă (cum ar fi studiul cu ţările în care putem călători); dacă nu – nu, şi ne citim abia în 2014, când ajung şi eu la casa mea. Adevăru-i că nu-mi place să las lucrurile neterminate (şi cu atât mai mult urăsc să las lucruri neterminate pe sfârşit de an!) – dar na: astea-s condiţiile, şi până una-alta senzaţia e că anul 2013 oricum se termină prea repede.

Lasă un răspuns

