Trecând peste faptul că la BBC nu se mai poate respira de atâta material cu și despre Mandela (să nu se înțeleagă greșit, că mie-mi place omul, dar nu-mi place tam-tam-ul post-mortem) – probabil că a aflat deja toată lumea de tipul care a făcut pe interpretul surdo-mut pentru televiziunea națională, cel care a gesticulat aiurea, fără nici o legătură cu limbajul semnelor. Ei bine, băiatul și-a explicat ulterior deviața prin aceea că… a avut un episod de halucinații și văzuse îngeri pogorându-se peste stadion. Oh my.

*

Tot de la știri aflăm că o soră medicală dintr-un azil de bătrâni din Franța s-a apucat să-i omoare, discret, unul câte unul, pe cei internați. Pasămite „ca să le scurteze suferința”. Femeia a apucat să trimită pe lumea ailaltă șase bătrâni, și a trezit suspiciuni pentru că tot mureau oameni vioi și sănătoși, pe care nu-i pândea încă moartea la modul serios.

*

Reddit-ul bâzăie că în Yemen, o gașcă de 15 oameni care mergeau la o nuntă a fost confundată cu un convoi Al-Quaeda și bombardată de o dronă. Americană, evident. Drona s-a confuzat, pasămite, și s-a apucat să omoare civili așa, random.

*

Întâmplarea face că tocmai ce mă uit la Dosarele X. Da, știu, mi-am ratat copilăria că nu le-am urmărit atunci când s-au dat la televizor – nah, asta e. În fine, atâta-i că din perspectiva asta… cazurile de mai sus arată într-un mare fel. Lui Agent Mulder deja i-ar fi fremătat nările demult :p

Lasă un răspuns

