Da, am descoperit o nouă sursă de inspirație pentru Foarfeca: atunci când nu am vreo problemă curentă în sfera economică/ geopolitică/ filosofică/ sociologică… ce poate fi mai nimerit decât să-mi bârfesc prietenii? Mai ales pe ăia care nu mă citesc😀

Am, așadar, un amic designer, care se ocupă de interioare. Dreptu-i că ceea ce design-ează el e plăcut ochiului, și arată armonios. Stau în dubii în ceea ce privește reproducerea pozelor cu interioarele propuse de el. Nu mă pricep la portițele drepturilor de autor, iar sursa n-am de ce s-o dau pe-aici, că tocmai în anonimitate stă cheia postării ăsteia. Mrh. Hai că pun câteva, că altfel nu-mi pot ilustra comentariul. Dacă se-ntâmplă să se supere careva, să mă anunțe și promit să fiu cooperantă și de bună credință.

Această prezentare necesită JavaScript.

Sunt, bineînțeles, chestiuni de gust – iar pozele astea sunt, la fel de bineînțeles, poze de catalog. Nu discutăm aici dacă-mi plac mie personal propunerile sale de amenajări interioare. În schimb n-am putut să nu mă gândesc la sarcasmul oprimat al lui Mr. Big dintr-o scenă în Sex and the City: e vorba de gusturile de lady ale noii sale soții, o fotomodelă purtătoare de perle cu gusturi rafinat-conservatoare, ceea ce face ca tot designul interior impus de ea să se învârtă în jurul tonurilor de bej. „Everything in my appartment is now beige. Beige. It’s bullshit„. Replica, de pe la minutul 2:49.

Lasă un răspuns

