Cică așa.

Adevăru-i că are sens: moda anilor ’60-’70 – optica hippie, handmade-ul, gablonțurile – sosiseră în actualitate atunci când eram eu la Poli; de vreo 2 ani atenția s-a mutat înspre anii ’80 – plasticuri lucioase, culori tari, Bowie face legea. Deci avem toate motivele să presupunem că cel târziu prin 2017 o să reinterpretăm Vanilla Ice și Prodigy, Bansky va fi deja un clasic de referință,și… nu știu, Genius? Școala Vedetelor? :p O să purtăm treling de fâș și o să ne tundem depeș. Iar.

Dar, așa cum observa un articol pe care l-am pierdut în negura istoriei browserului: revenirea anilor ’90 n-ar avea nici un rost dacă ar reveni doar muzica și moda. Mai sunt două componente culturale ale anilor ’90 care trebuie musai să revină: teleshopping-ul și cultul extratereștrilor. Dosarele X și răzătoarea Werner, cum ar veni – *wink-wink*. Adevăru-i că abia acuma am observat că nu se mai aude nimic de răpiri sau de apariții extraterestre, cumva parcă s-au concentrat numai în anii ’90 toate. Păcat: dacă ar mai fi așteptat și ei măcar 10-20 de ani, altfel ar fi stat treburile. Cu internetul ăsta, cu smartfoanele și instagramele, cei răpiți ar fi putut documenta incomparabil mai bine experiențele de care au avut parte, și astfel am fi aflat și noi ceilalți despre ce se întâmplă cu adevărat în Univers și în Area 51.

Iar cu teleshopping-ul… pe mine una m-au pierdut de client de când mi-a încăput pe mână o răzătoare Werner originală. Pe cât era de spectaculos prezentată la TV, pe atât era de boantă și de ieftină în realitate. Și ceva-mi zice că a fost un cadou pasat prin multe case până să ajungă, frumos ambalat, și la ai mei. Așa că… ce să facem? Am reîmpachetat chinezăria și am pasat-o mai departe. Sau am băgat-o într-o tombolă de Crăciun printr-un grup în care se potrivea. Nu mai știu – atâta-i că de teleshopping aș putea să mă lipsesc, mulțumesc.

În rest… o să se încheie un ciclu și generația mea o să ajungă în sfârșit în scaunul înțeleptului care știe cum au stat lucrurile în varianta originală, că el a fost acolo, veteran, când s-au întâmplat. Să vină, așadar, noul val de fani ai Backstreet Boys și Britney Spears, și să ia aminte.

Lasă un răspuns

