Una din puținele chestii care mă miră încontinuu, de multă vreme, fără remediu, e apetența oamenilor deștepți, instruiți și citiți pentru conspirații. Illuminati, noua ordine mondială, conspirația iudeo-masonică – mă rog, tot tacâmul. Am mai vorbit pe-aici despre ei – și mai ales mi-am exprimat uluirea de „cum e posibil așa ceva???”. Mai ales că vorbim de ingineri și de oameni din zona tehnică, care în mod normal cred numai în fapte, nu și în povești.

În continuare sunt uluită – uluire care mi-e alimentată constant pe Facebook, unde exact genul acesta de oameni postează periodic diverse teorii. În schimb am citit un articol care ar putea da un început de explicație fenomenului. Pe scurt: cu cât ești mai bun la gândirea numerică, cu atât ești mai bun și la a suci realitatea în așa fel încât să se potrivească preconcepțiilor tale.

Hm. Articolul merită citit – și mai e o discuție, pe aceeași temă dar din alt unghi, aici: pentru cine mai are timp și chef.

Lasă un răspuns

