Nu știu câți dintre cititorii Foarfecii frecventează cabral.ro. Personal fac cam o vizită pe săptămână, de obicei într-o săptămână are timp să apară un articol interesant. De ce să nu recunosc, sunt topită după serialele lui cu pățanii, scrie cu mult umor atunci când are timp și chef – și asta e ceea ce vânez de fapt. Așa că săptămâna asta m-am bucurat să dau peste un serial: Confesional dramatic în patru părți (unu, doi, trei, patru).

Când să-l citesc însă… O. Tu. Doamne. Ar fi de râs dacă n-ar fi de plâns. Culmea e că nu-i SF, cunosc personal oameni care trăiesc așa, într-o dramă perpetuată. Efectul sufocant al serialului lui Cabral vine din mulțimea de detalii – cunoștințele mele nu au apucat niciodată să-mi toarne atâtea detalii despre cum a sunat-o el pe ea marți, iar ea a ieșit cu colegul celălalt vineri. Poate și pentru că am schimbat eu vorba?

Dar nu pot decât să mă-ntreb, consternată: oamenii ăștia n-au nevoie de un hobby, ceva? Să le taie cineva minutele de la mobil, pentru început, că prea se creează contextul la discuții triviale și drame inutile – și dup-aia să-și investească energia în orice altceva. Cluburi montane, cluburi de filatelie, cluburi de motocicliști, conferințe de IT, comic con, cursuri de pe coursera, călătorii de învățare a limbilor străine, o formație de rock într-un garaj, reparații auto, studiul bucătăriei chinezești,  fotbal, cărți, galerii de performing arts, escaladă, bloguri, degustări de vinuri, construcția de zmeie… doamne iartă-mă, câte chestii se pot face în lumea asta!!! Mai multe surse de satisfacție, mai puțină nevoie de dramă în viața personală, zic… Mă rog, lectură plăcută…

Lasă un răspuns

