Velea?

Am mai dat o tură prin muzica românească, inspirată de ceea ce am postat luni.

Eu, care credeam că muzica românească se împarte în 2: rahaturile maneliste și eforturile alternative. Și, printre picături, niște scremeri pop cu viață scurtă. Asta credeam eu că reprezintă scena românească în 2013.

Vai mie, cum m-am înșelat!

Pentru că mi-am adus aminte că am tot auzit de un anume Alex Velea, și zic să văd și eu minunea. O. Tu. Doamne. Ce e mai rău decât Pitbull? O copie ieftină a lui Pitbull! După care muzica minune a lui Smiley, care deja se distinge ca un rafinament doar și pentru că nu are mai mult de o tipă sumarîmbrăcată prin cadru. Observați că vorbim de videoclipuri, că la versuri sau linie melodică mai bine nu zicem nimic. În schimb la Vama (am recepționat și eu în sfârșit „Perfect fără tine”) versurile încă ar mai fi cum ar mai fi… da’ de ce toți participanții la plaja din Vama Veche trebuie musai să fie îmbrăcați ca hippioții din San Francisco din 1968? Plus: MARE dreptate are articolul ăsta, e de maxim prost gust toată reclama slinoasă la ursus/ pepsi/ jacobs prin videoclipuri. Sincer, e trasă de păr.

Și încă o treabă (deși cu asta pic în capcana lui „ați observat că…?”): domle, toți cei mai cool, cei mai adevărați și cei mai șmecheri de pe scena românească… sunt mereu ca cineva! Ca un boss, ca Brad cu Angelina, ca la Ibiza, ca un gangster. Niciodată nu sunt direct un boss. Împf. [Nu sunt prima care observă asta, dar deja devine supărător, și nimeni nu pare să vadă vreo problemă aici].

Ah, dar am avut o surpriză plăcută: CRBL. Nu știu dacă a fost efectul contrastului cu bălăriile lui GrasuXXL, Bodo, Velea – dar l-am remarcat. Hm. Cooptarea lui Ion Rațiu e, posibil, totuși un papuc cu un număr prea mare pentru piesa asta – dar să nu fim chiar ultra-riguroși. Și mai nou îl cheamă „Eduard CRBL”. Adulmecăm o schimbare de brand? Poftim:

Lasă un răspuns

