Ramasesem datoare cu povestea corridei din seara asta din Madrid. Promisesem ca revin cu impresii, si iaca ma tin de cuvant:

Simplu: n-am fost. In schimb am fost sechestrata undeva intr-un conac la mai bine de 100km de Madrid, impreuna cu inca 35 de spanioli pusi pe treaba, alaturi de 400 de beri, 25 litri de vin, plus in jur de 1,5 tone de carne, paella, si carne. Asta pe langa cei 128 de carnati, 629 pui, precum si 19 porci. Pentru ca, in caz ca cineva inca nu a aflat, spaniolii sunt obsedati de mancare, iar dintre mancaruri cea mai buna leguma e porcul.

Asa ca planurile mele de a ajunge la 18:30 pe Las Ventas s-au dus dracului atunci cand mi-a devenit clar faptul ca ora de incepere a corridei va coincide cu ora pranzului. Sau macar se va suprapune cu siesta eventualilor soferi doritori sa ma transporte din mijlocul pustietatii pana in oras. Suspiciunile mele s-au adeverit, si uite-asa am fost cat-pe-ce sa vad o corrida, numai ca n-am fost.

Errr… ca sa explic ce-am facut weekendul asta ar trebui sa povestesc mai intai ce-am facut toata saptamana. Iar saptamana asta, believe me, a fost mai plina decat aia trecuta.  M-am plimbat prin Castilla pana mi-a iesit pe nas, Ávila, Arévalo, Salamanca, si-ntre timp asta e deja a 3a oara in Madrid. Deci ori ma apuc acuma sa povestesc tot, ori mai bine ma culc.

Mai bine ma culc. Revin candva in curand.

Lasă un răspuns

