Lista de prețuri

 

Mai ieri ziceam de prăpastia zămislită de business-plan-ul BOR, și mă amuzam imaginându-mi cum ar fi dacă popii ar avea o listă de prețuri onestă, ca orice altă firmă de prestări servicii. Ei bine, descopăr în căpița asta numită Internet că s-a mai gândit cineva la chestiune (mbine, nici nu e așa un gând de improbabil), și a luat-o și mai în serios decât mine. Iată, așadar, un plan tarifar ca la carte:

1011689_473441492740342_1190891009_n

PS: Dacă mă-ntreabă cineva de sursa imaginii, zău că nu mai am nici cea mai vagă idee (am salvat imaginea, în loc să salvez numai linkul). Dar presupun că mențiunea aia din colțul dreapta-jos are și ea un Dumnezeu. Ha-ha, ce joc de cuvinte subtil mi-a ieșit!

 

4 gânduri despre „Lista de prețuri

Lasă un răspuns

