Dacă tot am dat de gustul vacanței zilele astea, atunci hai balul să fie bal și să ne plimbăm de-a binelea. Dă-o-ncolo de lectură, weekendul ăsta ne jucăm.

Pe GeoGuessr l-am pus și pe Facebook, pentru că m-a captivat tare. Regula e simplă: aterizezi undeva, ești într-un environment de Google Street View, și trebuie să te prinzi în ce punct de pe Glob te afli. Câteodată aterizezi într-un oraș interesant – dar de multe ori direct în boscheți. Și trebuie să „conduci” multă vreme, pe o stradă dreaptă și plictisitoare, până dai de un semn de civilizație – și, implicit, de un indiciu despre unde te-ai putea afla. Dar am „fost” și prin locuri interesante: în insulele Svalbard, în sate din Asturias, în ghetouri din Brazilia… Ba chiar și la Geneva și la Fălticeni (!!!). Deci merită o tură. (Hint: clișeul cu americanii obsedați de mașini mari e adevărat).

Pentru aceia care poate deja sunt familiarizați cu GeoGuessr și postarea de față nu le-a adus nimic nou, pot să dezvălui de unde am aflat de jocul ăsta: de la Alain de Botton (l-a postat el inițial pe Facebook). A se căuta personajul pe YouTube în primul rând. Îl admir pentru discursul remarcabil (adică modul concret în care leagă cuvintele).

2 gânduri despre “Lectura de weekend (LI)

  1. ah, tu chiar te misti de-a lungul soselei pana dai de un oras? eu m-am gandit ca daca nimeresc in siberia poate sa dureze ore, incerc sa ghicesc in functie de vegetatie si de starea drumului :p m-au trimis o data din rusia in canada ce-i drept😉

  2. Ah, și eu mai pun la plezneală, îți dai seama… Dar măcar încerc, la început, să arăt nițică bunăvoință. Plus că un oraș o fi greu de găsit – dar un indicator, ceva… poate mai pică😉

Lasă un răspuns

