Inna: un singur gând

Am avut zilele trecute o curiozitate: bă, care-i faza cu Inna asta? Că nu m-a interesat la început, când s-a lansat – din motive de economie în creier: de ce să mă informez cu privire la ceva ce oricum mâine-poimâine dispare? Dar, văzând că totuși cantautoarea persistă în atenția publicului de o bună bucată de vreme, na hai că e momentul să-i acord oleacă de atenție.

Și am luat-o de la „ultimul single”, ăla cu mersul în Vamă, și mi s-a părut fake. Nu se potrivește. Să rămână ea la Mamaia acolo și gata.

Dup-aia, neștiind încotro să mă-ndrept prin noianul de piese de pe YouTube, am zis s-o iau cronologic de la început. Așa că am privit nițel la piesa „Hot” (care nici măcar nu știu dacă e prima ei piesă sau nu, dar pare suficient de veche, și în rest nu mă interesează). Mă rog: muzica e așa de monotonă încât te lămurești cu ea din primele 7 secunde, prin urmare am privit la videoclipul piesei, se-nțelege. Și mi s-a părut lucrat de niște puștani de X-a, aflați în practică jurnalistică peste vară la TV Rădăuți. Dar în afară de aspectul general școlăresc, mi-a rămas o singură problemă agățată în cap: la începutul poveștii videoclipului, când se machiază fetele înainte de concert și-și aranjează sutienul, intră în cabină, sfios, un băiet cu un buchet de flori pentru cantautoare. Un curier, ceva. Ei, și… i le dă cu bețele-n sus, țăranul!!!!

Nu m-am mai putut concentra mai departe pe videoclip, de scandalizată ce m-am simțit. Și mi-a pierit și interesul să mai studiez Inna. Iaca poftim boacăna:

Lasă un răspuns

