21/47

Ăsta e raportul dintre blogurile rămase în cursă, și blogurile cu subscripții vechi în Google Reader.

Acuma, că Readerul se închide, a trebuit să-mi fac timp să fac ceva cu blogurile astea. Ce mai citesc eu dimineața la cafea – nu? Și-am hotărât să fac un experiment, și anume să nu trec pe un alt agregator – ci să-mi pun fiecare blog individual într-un folder de bookmarks. Asta înseamnă că de-acuma voi citi fiecare articol/ blog express pentru că vreau să-l citesc, și nu doar pentru că e acolo și mă-ndeamnă să dau click pe el. Ceea ce e o experiență nouă, orișicât – și ocazie de curiozitate dacă o să citesc mai mult sau mai puțin cu ocazia schimbării ăsteia.

Pe de altă parte, în momentul în care m-am apucat să fac bookmark-urile, mi-am dat seama că în lista de subscripții aveam tare tare mult balast: bloguri semi-inactive, bloguri care s-au dezvoltat într-o direcție care nu mă mai interesează, bloguri pe care le-am accesat de curiozitate, dar cu care între timp m-am lămurit… Erau 47! (și asta după ce deja aveam impresia că tăiasem la sânge). Iar acuma, fără să fiu prea absurdă, am rămas cu 21, aerisit: bloguri de informație, bloguri de opinie, și bloguri de scriitură bună, în principal.

Sunt bune momente de-astea, în care ești constrâns să schimbi chestii. Aparent radical – dar în multe situații doar așa un factor îți poate crea contextul să evoluezi, să-ți lași gusturile să se dezvolte, să-ți găsești ceva mai potrivit.

Lasă un răspuns

