[Da, știu, absentez grav de la o vreme. Asta e: am explicat de ce, momentan nu am nici un fel de altă preocupare, deci nici un fel de inspirație de a privi în jur. N-o să dureze la nesfârșit.]

În caz că încă nu am specificat pe-aici: îmi place Game of Thrones. L-am descoperit anul trecut, am privit primele două sezoane în câteva zile, iar sezonul 3 de anul ăsta l-am urmărit cu sfințenie. Încă îmi scapă unele detalii și mai ales nume de personaje [na: așa e orice saga, întortochiată și complexă, iar eu am o problemă cu numele și în viața reală] – dar, una peste alta, povestea se dezvoltă și merge înainte. Iar serialul a căpătat din ce în ce mai mulți fani. Și din ce în ce mai multă atenție: în decursul sezonului 3 au ieșit tot felul de articole [serioase] în publicații [serioase] cu analize despre Game of Thrones – economie, lingvistică, arbore genealogic, modă, regie.

Cel de săptămâna asta, însă, le-ntrece pe toate: un viitor rabin își pune întrebarea dacă serialul e indicat pentru evrei. Mno.

Lasă un răspuns

