Am, de la o vreme, niște treabă prin legislația românească. Și, dat fiind că uneori simt nevoia unei alternative la veșnicul Monitor Oficial, zic hai să arunc un ochi și prin portalurile de justiție românești – că sunt câteva, pe alese. Și ce mi-e dat să găsesc?

Pardon?

Deci cum? Între consilierii juridici și profesioniștii de care ai putea avea nevoie – o amplă categorie de horoscop?! Super. O să revin cu siguranță! – Asta, evident, după ce voi fi trecut de mormanul de reclame, de care nu se mai înțelege cu ce se ocupă pagina de fapt.

*

Tot din motive de „trebuie” [și nicidecum de „am chef”] am ajuns pe pagina unui birou de consultanță energetică din România. Din curiozitate în curiozitate am ajuns pe pagina lor de „cariere” – și am zis că hai să văd ce mai poate să facă un inginer energetician în România la ora asta. [Fără grijă, nu mă bate gândul]. Și, ce să văd?

OpaAdică au nevoie de un ingier chimist, chimie industrială, cu experiență de minim 8 ani în domeniu. Absolvent al Politehnicii București. Musai și neapărat! Dacă din întâmplare aș fi terminat chimia industrială pe la MIT sau pe la Paris – nț!, nu mă calific! Da’ ce curs strălucit se predă în Politehnica bucureșteană, de nici un alt chimist din lume nu îl are la purtător? Ce știință excepțională se transmite exclusiv în sânul Politehnicii, de nu se poate măsura nimeni cu ea?

*

Și, în fine, una mică și ușoară, așa, de desert:

MallorcaBine bă, bine. Bine că nu e cel mai frumos oraș din lume „Madagascar”, sau „Islanda”. Sau, cel mai bine, eu zic data viitoare să trimită câștigătorii în și mai cel mai frumos oraș din lume, Sicilia.

 

 

Lasă un răspuns

