Băi, și eram cu prietena pe drum, în drumeție, și eram obosiți, și ne-am gândit să ne punem în iarbă mai încolo-așa, și ne-am culcat. Și la un moment dat, când ne-am sculat din iarbă și eram amândoi ciufuliți și obosiți – numa bine ce trecu un grup pe potecă pe lângă noi. Toți s-au uitat ciudat la noi, îți dai seama că credeau că tocmai făcuserăm prostii.

Sau

Să vezi, eram cu un tip aseară și ne-am îmbătat stând de vorbă, și la un moment dat eu am zis să mă duc la baie, dar nu mi-am dat seama cât de amețită eram, așa că m-am desprins de el legănându-mă. Iar el, încercând imediat să mă prindă, s-a tot dus legănându-se până peste dulapul din direcția opusă. Hihi.

Sună cunoscut? Normal că sună cunoscut, că toți am trecut prin clasa a 7-a. Probabil că, dacă într-o lume paralelă confirmarea pubertară nu s-ar face pe bază de alcool și sex, ci pe bază de… poftim, mestecat gumă și spălat vase – atunci poveștile de mai sus s-ar lega de mestecat gumă și de spălat vase. Și ar prezenta fiecare detaliu al activității ca pe ceva important. Dar indiferent de ce s-ar lega povestea, scopul ei este unul și același, și anume căutarea validării. Nimic spectaculos, toți am trecut prin asta.

Am trecut fiind aici cuvântul cheie. Dar ce te faci când, într-un cerc de oameni spre 30 de ani, unul ia cuvântul și începe să peroreze (pubertar) despre cum i-a dat el blană aseară pe șoseaua cutare, cu mașina cutare? Sau cum a dat el muzica la maxim când s-a întors acasă beat la 5 dimineața? Sau mă rog: altceva despre alcool sau sex.

Problema e reală, pentru că acești oameni există, și nu par să știe cât de penibil e ceea ce fac. (Și probabil că nici n-o să afle vreodată, pentru că lumea e surprinzător de dispusă să cânte-n strună unor asemenea abordări).

Lasă un răspuns

