Reciclarea II

Anu’ trecut pe vremea asta făceam o observație legată de sport vs. religie. Din păcate nu am dus-o mai departe. Încă nu-i coaptă.

În 2011 pe vremea asta mă preocupa o chestie care la acel moment mi se părea super relevantă: unde e diferența dintre a duce mai departe tradițiile și a fi depășit? Și acum mi se pare relevantă chestie, dar aș pune problema ușor diferit: cât timp trebuie să păstrez o pereche de pantaloni până își îndeplinesc ciclul de „la modă”, „depășiți”, „uitați”, „vintage”, „la modă”? Sau bijuteriile? Sau mobila? Sau casele?

În 2010 am scăpat ieftin: băgasem un link cu o pastilă de filmuleț drăguț [nu-i vorbă, mi se pare în continuare bun] și mi-am luat liber trei zile.

Pe vremea diplomei, în 2009, o lălăiam grav: despre falsuri și religia anti-fals, cu studiu de caz pe aceia care se apleacă asupra studiului limbilor și culturilor Orientului Îndepărtat. Mi-ar plăcea să am timpul și inspirația de a reșlefui articolul. Nu de alta, dar exemplul e ales cam la limită. Și explicat… așa și-așa.

Prin 2008 eram tot destul de ocupată în perioada asta – se vede după consistența subțirică a articolelor postate. Nu e rea observația, ba chiar puțin recurentă 🙂

Heh!, ciudat: zilele astea am ajuns din nou, independent și de la zero, la aceeași concluzie ca-n 2007 – să nu depășești niciodată timpul alocat fiecăruia dintre prieteni. Așa e: cu unii oameni ai ce vorbi o oră, cu alții ai ce vorbi 10 minute. Dacă depășești cele 10 minute, devine plictisitor, sau apăsător, sau jenant.

Și, în fine, dacă e să mă refer la postarea din 22 mai 2006… mă iertați, nu mai am nici cea mai vagă idee la ce mă refeream. Probabil a fost o postare inspirată de colegi/ prieteni, probabil era o situație specifică acelui moment din viață – dar na: pe vremea aia mă exprimam mult mai codificat, nu am nici măcar în titlu vreun cuvânt-cheie care să mă ajute să-mi amintesc contextul. Așa că rămâne doar întrebarea, mereu actuală: cât de mult este PREA mult?

Lasă un răspuns

