Înseamnă două chestii: „Din ce cauză?” și „Cu ce scop?”.

Mi se pare interesant cum, răspunzând la întrebarea asta, toți alegem [subînțeles] orientarea care ne convine. Alegem „Pentru „, sau „Pentru ca„, după caz. Și culmea cea mai interesantă e că cel care a adresat întrebarea… nici nu obiecteză. Indiferent ce variantă alegem noi sa răspundem, va fi acceptată.

*Da, mi se pare că am mai atacat problema de câteva ori pe-aici. Dar tot pe-aici am mai repetat și faptul că-mi place să întorc lucrurile pe mai multe fețe. Deci na.

Lasă un răspuns

