Ziceam că m-aș apuca de o rubrică nouă, și anume reciclarea postărilor mai vechi. Dacă nu ideile, atunci măcar abordarea să fie nouă.

Și, în fața muntelui, a trebuit să încep de undeva, să adopt o metodă: sunt, totuși, vreo 1600 de postări – iar în primii ani de blogging am avut ideea „strălucită” de a nu-mi intitula articolele. De ce să le intitulez? Las’ să fie așa, comunist, toate cu titlu uniform, în funcție de dată. Iar acuma să mă ferească Dumnezeu să am nevoie de o anumită postare… În fine.

Așa că am început să mă uit la ce făceam în anii trecuți pe vremea asta.

10 Aprilie 2006. Citam din poeziile unui tip. Probabil cea mai bună idee și singura poezie bună care i-a ieșit omului vreodată – avea prostul obicei de a se considera mai talentat decât era în realitate – dar iată că asta era citabilă. Și încă mi se pare bună.

10 Aprilie 2007. Tocmai fusesem la ai mei, presupun de Paște. Și am învățat ceva interesant de la bunica.

10 Aprilie 2008. N-am scris nimica. Eram la începutul perioadei de preseiune.

10 Aprilie 2009. Prin 2009 deja se observă o consistență mai stabilă a articolelor pe blog, mai multă substanță spre deosebire de începuturile… ahem, subțirele. La data aia aduceam argumente în favoarea lu’ madam Udrea, la vremea aia ministreasă a Turismului. În zilele noastre aș fi ceva mai rezervată cu argumentele favorabile – însă optica de atunci o înțeleg și acuma: Udrea, ca ministreasă a Turismului, a fost chior în țara orbilor. Nu știu de cine a fost reprezentat turismul înaintea ei sau după ea – dar știu că în vremea ei s-au întâmplat acțiuni organizate de promovare a turismului intern. Cum era ăla cu „De Paște în Bucovina” – un proiect cu care eu de altfel n-am fost încântată. Plus alte diverse proiecte, gen litoralul pentru pensionari, etc. Rezerva dobândită între timp față de cucoana asta provine mai ales de la estimarea sumelor cu care a avut ea de-a face. Ah, iar cu „De Paște în Bucovina” am fix aceeași părere și astăzi.

10 Aprilie 2010. Heh, o surpriză plăcută. Un articol despre care uitasem complet. Despre cum ne percep cei din jur, și despre cum am putea afla  noi înșine cum anume ne percep cei din jur. Dacă nu cumva am putea emula o transformare matematică [gen Laplace sau Fourier], care să descrie exact diferențele dintre ceea ce suntem și ceea ce văd ceilalți.

10 Aprilie 2011. Eram în Belarus, tocmai ajunsesem și ningea.

10 Aprilie 2012. Postam o banalitate hilară (postare programată), însă în realitate începeam o nouă etapă din viața profesională – etapă care între timp s-a dovedit cu bătaie foarte lungă.

10 Aprilie 2013. Am fost de dimineață la o conferință. Apoi cu bicicleta. De-astea.

Lasă un răspuns

