Tot făcând treburi casnice și gândindu-mă cum iarăși trec printr-o pasă cu mai puțină inspirație de scris la Foarfeca, m-a pălit o idee: dom’le, blogul ăsta are mai bine de 7 ani. Sunt prin cotloanele lui articole de ani și ani uitate, opinii, teorii prăfuite, povestiri abandonate – adevăru-i că nici nu mai știu. Ia să le reiau la puricat, să vedem: poate în ăștia 7 ani mi-am mai schimbat o părere, poate am învățat ceva în plus, poate am de adăugat ceva la o analiză, sau poate pur și simplu mi-ar plăcea să comentez pe larg un articol.

Fără grijă, următorii 7 ani n-or să fie „cei 7 ani de repostări” – dar, când m-oi mai găsi în pană de inspirație, știu cum s-o tratez.

Iar azi? Ei, azi nimica, azi doar am făcut anunțul.

Totuși bonus, că tot vorbeam despre ideea asta care mi-a venit din senin: dacă cineva și-a pus vreodată întrebarea ce se întâmplă în creierul uman atunci când apare o idee, cum anume, fizic, se produce o idee în cap, ce conexiuni intră în funcțiune… ei bine, documentarul de mai jos oferă niște indicii. Plăcut și interesant de văzut, zic. Iar partea cu „treburile casnice” din introducerea de mai sus, nu e fără noimă pusă acolo😉

 

Lasă un răspuns

