Lectura de weekend (XXXIX)

Un blog despre care am tot auzit aşa, cu coada urechii cum ar veni. Întâlnit periodic în drum, niciodată luat în serios. Până săptămânile trecute, când am citit un forward şi-am rămas cu gândul la el: o analiză pertinentă dintr-o parte din care aveam nevoie să aud o voce care ştie ce spune. Dar na: analizele, oricât de bune ar fi, câteodată sunt doar nişte analize, le citim, dăm din cap afirmativ, şi trecem mai departe.

Am revenit doar pentru că mă plictiseam şi mi-am adus aminte de el. Dar de data asta s-a produs declicul care m-a făcut să-l trec în Reader: a fost articolul ăsta, despre cărţi, citit şi nostalgia timpului trecut.

Lasă un răspuns

